Просмотр по ключевому слову інноваційна продукція


Показаны результаты 1 - 20 из 50
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2012 Eтапи процесу комерціалізації інноваційної продукції промислових підприємств Косцик, Р.С. Article 1116633686 1833257252
2014 Scientific and methodical approach to formation of optimal structure of innovative products distribution channels Bilovodska, Olena Anatoliivna; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 479114336 729948946
2014 Вибір маркетингових каналів для розподілу інноваційної продукції промислових підприємств Syhyda, Liubov Oleksiivna Article -823058521 -1056115493
2009 Використання методу аналізу ієрархій для стратегічної сегментації ринкового простору інноваційної продукції Максимов, В.В.; Величко, Н.М. Article 19783155 25984101
2018 Етапізація процесу комерціалізації інноваційної продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna; Saher, Liudmyla Yuriivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 25185330 35867294
2011 Ефективне управління портфелем інноваційної продукції Криковцева, Н.А. Conference Papers -1555066384 -314298866
2012 Зовнішня торгівля високотехнологічними товарами: інституціональний вимір Мельник, Т.М.; Зубко, О.В. Article 933324454 1227753477
2012 Исследование особенностей маркетинговых каналов продвижения инновационой продукции как основы эффективного функционирования предприятий в условиях трансформации экономики Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Article 1926478 1927116
2014 Исследование особенностей распределения инновационной продукции Syhyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 31473655 23721564
2018 Комерціалізація інноваційної продукції: сутність та етапи Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Saher, Liudmyla Yuriivna Book chapter -1089643293 1431985049
2011 Конфликты в каналах распределения инновационной продукции Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 354746933 220238073
2011 Концептуальнi проблеми розвитку системи бухгалтерського облiку в управлiннi iнновацiйними процесами Кантаєва, О.В. Article 14263076 5919024
2015 Методичні засади перевірки маркетингових каналів на відповідність специфіці інноваційної продукції підприємства Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 25641669 35855362
2011 Методичні підходи до підрахунку величини невдачі промислової інноваційної продукції на ринку Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 124519928 79639665
2012 Модель спроса на продукцию предприятия, учитывающая фактор потребительских ожиданий Потрашкова, Людмила Владимировна Article 129936523 134631121
2010 Модель стратегічного планування маркетингових комунікацій інновацій промислових підприємств Bozhkova, Viktoriia Viktorivna Conference Papers 55500940 14498195
2018 Науково-методичний підхід оцінювання постачальників у дистрибуційних каналах комерціалізації інноваційної продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna authors certificate 34749959 26523177
2011 Науково-методичні засади маркетингового тестування промислової інноваційної продукції Nahornyi, Yevhen Ihorovych Synopsis 83818713 53413634
2011 Науково-методичні засади маркетингового тестування промислової інноваційної продукції Nahornyi, Yevhen Ihorovych PhD Thesis 1915050758 570360057
2014 Обгрунтування вибору маркетингових каналів для розподілу інноваційної продукції промислових підприємств Syhyda, Liubov Oleksiivna Synopsis 248000787 1622870435